დგეს ჩვენი სწავლების მეოთხე დღეა.
პროექტს დგეს გავუკეთეთ სათაური,შევარჩიეთ შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები.განვსაზღვრეთ შეფასების 5 მიზანი,ერთი განმსაზღვრელი და 4 განმავითარებელი.
დავგეგმეთ შეფასებები ,ვისწავლეთ ბლოგში სურათების გადმოტანა.
დავიწყეთ პროექტის პრეზენტაციის დაწყებისათვის საჭირო ფანჯრების გაკეთება,კერძოდ,პროექტის სათაური,პროექტის მიზანი,მიმართულების მიმცემი კითხვები,შეფასების დროის ჩარჩო.
მივხვდით,რომ პროექტის დაწყებისას, მიმდინარეობისას და დამთავრებისას მთავარია
შეფასებები.
პროექტს დგეს გავუკეთეთ სათაური,შევარჩიეთ შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები.განვსაზღვრეთ შეფასების 5 მიზანი,ერთი განმსაზღვრელი და 4 განმავითარებელი.
დავგეგმეთ შეფასებები ,ვისწავლეთ ბლოგში სურათების გადმოტანა.
დავიწყეთ პროექტის პრეზენტაციის დაწყებისათვის საჭირო ფანჯრების გაკეთება,კერძოდ,პროექტის სათაური,პროექტის მიზანი,მიმართულების მიმცემი კითხვები,შეფასების დროის ჩარჩო.
მივხვდით,რომ პროექტის დაწყებისას, მიმდინარეობისას და დამთავრებისას მთავარია
შეფასებები.
კარგია:) უფრო რეფლექსიაში დაწერეთ ხოლმე რაში გამოგადგებათ და რას გამოიყენებთ მომავალში მოსწავლეებთან სწავლების დროს. წარმატებები:)
RépondreSupprimerკარგია:) უფრო რეფლექსიაში დაწერეთ ხოლმე რაში გამოგადგებათ და რას გამოიყენებთ მომავალში მოსწავლეებთან სწავლების დროს. წარმატებები:)
RépondreSupprimer